Sluit menu

Helaas zijn we gesloten t/m 9 februari 2021

Update 12-1-2021 19:28 uur

Helaas moeten we je mededelen dat wij onze deuren langer gesloten moeten houden, namelijk tot minimaal 9 februari 2021.

We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt naar aanleiding van de sluiting van onze locaties. Hieronder hopen we een aantal vragen te beantwoorden.

Voor hoelang zijn de BLUE locaties gesloten?
Op dit moment heeft de overheid aangegeven dat de sluiting geldt voor3 extra weken, dus tot en met 9 februari 2021. De vorige sluitingsperiode werd steeds uitgesteld, dus we houden er rekening mee dat deze sluiting langer zal duren. Uiteraard brengen we je op de hoogte zodra er meer bekend is over een eventuele nieuwe openingsdatum.

Wat gebeurt er met mijn reservering die niet door kan gaan in de sluitingsperiode?
Alle wellness reserveringen worden door ons kosteloos geannuleerd. Je ontvangt van ons een bevestiging als de reservering in ons systeem is geannuleerd. Een reservering met een e-ticket en/of voucher daarvan wordt het e-ticket en/of de voucher vrijgegeven zodat je op een later moment een nieuwe reservering kan plaatsen binnen de (nieuwe) geldigheidstermijn van jouw e-ticket en/of voucher. Heb je ook een hotelovernachting gereserveerd? Deze annuleren wij niet automatisch, je dient zelf contact op te nemen met het hotel om te overleggen wat de mogelijkheden zijn.

Heb je tijdens het maken van je reservering al een (deel)betaling gedaan via onze boekingsmodule gedaan met IDEAL of Creditcard? Dan ontvang je het bedrag wat reeds betaald is in de vorm van BLUE tegoed per mail. De geldigheid van dit BLUE tegoed is tot 1 maart 2022. Het is niet mogelijk om reeds het reeds betaalde bedrag terug te storten of contant uit te keren. 

Ik heb een e-ticket en/of voucher welke binnenkort afloopt, worden deze verlengd?
Tijdens de vorige sluitingsperiode hebben we alle e-tickets en/of vouchers verlengd tot en met 26 december 2020. Voor alle e-tickets en/of vouchers waarvan de geldigheid vóór 1 maart 2021 verloopt, verlengen wij deze nu automatisch tot 1 mei 2021. Op het moment dat we onze locaties weer mogen heropenen zullen we deze verlenging in onze systemen in orde maken zodat je via de website je reservering kunt maken tot de nieuwe geldigheid van je e-ticket en/of voucher. Je kunt dus vanaf die datum pas weer reserveren met je e-ticket en/of voucher.

Blijven de beauty- en massagesalons geopend?
Nee, we zijn helaas ook genoodzaakt om ook de beauty- en massagesalons langer te sluiten. Indien je een reservering voor alleen een massage of beautybehandeling in de sluitingsperiode hebt staan, ontvang je persoonlijk bericht per mail.

Tijdelijk gesloten.

Helaas moeten wij onze deuren sluiten om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Tot en met minimaal 9 februari 2021 kunnen we je niet verwelkomen. We hopen op je begrip.

We kunnen ons voorstellen dat je vragen hebt, bekijk hiervoor onze corona update. Hierin geven we antwoord op de meest gestelde vragen.

Wil je liever persoonlijk contact? Het BLUE Contact Center is op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur bereikbaar via +31 (0) 347 754 760

 

Corona update Contactformulier